L.p. |
Zdarzenie |
Termin realizacji |
1. | I semestr | 01.09.2022r. - 29.01.2023r. |
2. | II semestr | 30.01.2023r. - 31.08.2023r. |
3. | Rozpoczęcie rocznych zajęć dydaktyczo-wychowawczych | 01.09.2022r. |
4. | Zakończenie rocznych zajęć dydaktyczno-wychowawczych | 23.06.2023 r. |
5. | Zimowa przerwa świąteczna | 23.12.2022r. - 31.12.2022r. |
6. | Ferie zimowe | 16.01.2023 - 29.01.2023 |
7. | Ferie letnie | 24.06.2023 r. - 31.08.2023 r. |
8. | Wiosenna przerwa świąteczna | 06.04.2023 - 11.04.2023r. |
9. | Próbny egzamin klas VIII | listopad 2022r. |
10. | Próbny egzamin klas VIII | grudzień 2022r./luty 2023 |
11. | Egzamin klas VIII | 23-25.05.2023 |
12. | Diagnoza kl. 3 | 10.2022r., 05.2023r. |
13. | Diagnoza kl. 5 | 10.2022r., 05.2023r. |
14. | Diagnoza kl. 7 | 10.2022r., 05.2023r. |
15. | Przewidywane oceny niedostateczne | za I sem. do 06.12.22, za II sem. i roczne do 19.05.23 |
16. | Przewidywane oceny (pozostałe) | za I sem. do 21.12.22, za II sem. i roczne do 06.06.23 |
17. | Ostateczne oceny | za I sem. do 05.01.23, za II sem i roczne do 16.06.23 |
18. | Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych | 31.10.22, 2.05.23, 09.06.23, egzaminy klas VIII |
19. | Dyżury | 31.10.22, 23.12.22, 27.12.22, 28.12.22, 29.12.22, 30.12.22, 06.04.23, 07.04.23, 11.04.23, 2.05.23, 09.06.23 |
CELE BADANIA WYNIKÓW NAUCZANIA
a) sprawdzenie poziomu osiągnięć uczniów w zakresie opanowania wiadomości i umiejętności przewidzianych programem poszczególnych klas,
b) ustalenie typowych błędów i braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów, określenie działań naprawczych,
c) wykazanie, że uświadomienie sobie (przed realizacją materiału programowego) przez nauczyciela i ucznia celów oraz zamierzonych efektów końcowych sprzyja skuteczniejszemu procesowi uczenia się i nauczania.
d) zapoznanie uczniów, rodziców i nauczycieli z rzeczywistą sytuacją egzaminacyjną (badanie kompetencji, badanie wyników nauczania)
e) doskonalenie organizacji egzaminu na terenie szkoły (badanie kompetencji, badanie wyników nauczania),
f) doskonalenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie oceniania kryterialnego oraz wykorzystania wyników egzaminów, diagnoz.